+(359) 2 950 6655 | +(359) 897 64 3030 info@iRepair.bg гр. София, ул. Стара Планина №10

Извън София?

Намирате се извън София? Изпратете вашето устройство за ремонт

Приемаме устройства за ремонт от цяла България.

Изпратете ни вашето устройство, ние ще го диагностицираме, ще го поправим и ще ви го изпратим обратно. Изпълняваме този тип услуга от доста време, като това е много практично и удобно за клиентитите които се намират извън района на София. Ако там, където живеете, няма сервиз, който да разреши проблема с вашия Apple, не се отчайвайте – за това са куриерите!

Как става, да ви се обадя или какво?

Може да ни се обадите и да обясните на нашия техник какъв е проблемът, ние ще направим всичко възможно, за да ви дадем точна цена за ремонт на момента по телефона. След като сте говорили с нас и сме уточнили условията за ремонта, изпратете вашето устройство до нашия сервиз, заедно с вашата информация, кратко описание на проблема и телефон за връзка. Ако не успеем да определим цена за ремонт на момента по телефона, може да изпратите вашето устройство и да се възползвате от нашата безплатна диагностика. В такъв случай безплатно ще открием какъв е проблема и ще ви кажем какви са вариантите за разрешаването му. Ще ви усведомим, когато вашето устройство е пристигнало и е прието при нас за диагностика, както и когато вече сме установили какъв е проблемът и цената за ремонт.

Когато сме завършили с ремонта на вашето Apple устройство, ще ви го изпратим обратно до посочен от вас офис на ЕКОНТ, заедно с наложен платеж за договорената сума за ремонт. Ако след установяване на проблема и цената, не се съгласите да извършим ремонта, тогава ще заплатите единствено сумата за обратното изпращане.

За устройства, които се налага да се изпратят извън България, в държава от Европейския Съюз, ще бъдете уведомени предварително каква ще бъде цената, както и по кой куриер ще се извърши изпращането.

Значи ще разбера какъв  проблемът напълно безплатно?

Да. Единственото, за което ще платите, е цената за доставка до сервиза и обратното изпращане.

 

Къде да изпратя моето Apple устройство за сервизно обслужване?

Приемаме Apple продукти за ремонт изпратени директно до нашият сервиз. Адресът на сервиза е:

Ай Рипеър EООД – ул. Стара Планина №10, гр. София, п.код 1000

 

Какъв ще бъде срокът за ремонт?

Срокът за ремонт зависи от това какъв вид е устройството, както и от това, какво е необходимо да се извърши за остраняване на проблема. Повечето от поправките на счупени екрани на iPhone или iPad се извършват на същия ден. Няколко дни за клавиатура или трак пад на MacBook. Възстановяване на данни от iPhone може да отнеме от един ден до две седмици, ремонт на дънна платка на MacBook от един ден до месец, в зависимост от това колко сериозен е проблемът и дали имаме необходимите части в наличност.

Не се колебайте да се свържете с нас чрез имейл или обаждане, за да ви дадем приблизителният срок за ремонт, специфичен за вашият тип устройство.

Как става плащането за извършеният ремонт?

Заплащането за ремонт на устройства, изпратени от район извън София, става с наложен платеж при получаването му в посочения от вас офис на ЕКОНТ.

Обадете се или ни посетете

БЕЗПЛАТНА ДИАГНОСТИКА

Телефон: 02 950 6655
Мобилен: 0897 64 3030

ул. Стара Планина №10
гр. София, п.код 1000

е-поща: info@iRepair.bg

Понеделник до Петък:
от 10:00 до 18:00 часа

Изпрати запитване

Име*

Телефон*

е-поща*

Относно

Съобщение